Krasznodár
Érdekes szám a PMF-en, bár a MiG-21-sek többsége ezeken a fotókon hasonló számot visel. Interesting number style. However it was a common style on MiG-21s at that time at Krasnodar. |
Szu-17UM3 A függőleges vezérsík nyúlványa már szögletes. Squared fin leading root, it`s a UM3. |
Szu-17M2K A kamó az arab országokban használtra hasonlít. Arabian style camouflage. |
Ezen a gépen egy más stílusú szám van. Another style number. |
A később megszokott állásszögadók ezen a típuson még nem voltak meg. The early types of MiG-21 do not have AOA sensors. |
A létra és a vonóvilla alapfelszerelés. The tow bar and the ladder are part of the basic equipment. |
Igaz ez egy festessel foglalkozo blog, de a Szuhojok megadott tipusvaltoyata hibas. Pedig valaha Te irtal errol cikket.
VálaszTörlésBorz
Ok. Az együlésesen a függőleges vezérsík nyúlványa már szögletes. Ez már egy M2K talán. A kétüléses f.vezérsík tetején az antenna burkolat még a Szu-17UM-re hasonlít, de a belépő töve már itt is szögeltes, de ez nem egy Szu-22UM3 (Sz-52 UM3K) hanem valami a kettő között. Szerinted?
VálaszTörlésSzia! Kíváncsi volnék, hogy te mikor tanultál ott. Én 86-87-ben koptattam a padot.
VálaszTörlésSzia!
VálaszTörlésEzek Békessy Gábor képei.
Üdv.
Levi