2012. április 7., szombat

Agama teszt I. A webshop

Már egy ideje nézegettem az Agama választékát. A festésre váró kész és félkész orosz gépeim festésére kerestem elsősorban megoldást. Persze használhatnám a Humbrol és Revell festékeimet, de az újdonság mindig érdekesebb. Elhatároztam, hogy beszerzem az Agama kifestett katalógusát és pár olaj (enamel) festéket.


A rendelés és fizetés

A gyártó webshopjában találtam meg a legjobb árakat ezért onnan rendeltem. A rendelés nagyon egyszerű, bedobod a kosárba a dolgokat, majd megadod az adataidat és várod, hogy elküldjék a Paypal számlát, amire fizethetsz. A gyártó levélben felajánlotta az utánvétes fizetést (Magyarországra ez működik), ami még egyszerűbbé teszi a rendelést, így azt választottam. A hétfőn feladott csomagot pénteken kaptam kézhez. A webshop választéka elsősorban az Agama festékeiből és számtalan egyéb makettező eszközből áll.

Árak

A festékek (14ml) egységesen 1,42 euróba kerülnek. A Humbrol a Hannantsnél 2,06 euró. A szállítás kb. 2200 forint fél kilóig. Egy fémdobozos olajfesték 28 gramm. 15 darab festék biztosan belefér a fél kilóba.

Benyomás

Eddig maximálisan pozitív. A rendelés meglepően egyszerű, a szállítás gyors, a gyártó készséges és rugalmas. Mindent lehet angolul intézni.

A következőkben ki fogom próbálni az olaj és akril festékeket makettre festve, valamint megvizsgálom a festékválasztékot, a kamuflázs blogger szemmel ;).

1 megjegyzés: