2011. november 8., kedd

Egy magyar pilóta képei 3. rész

Folyatódik a magyar pilóta képei a Szovjetunióból sorozat.

Krasznodár

Érdekes szám a PMF-en, bár a MiG-21-sek többsége
ezeken a fotókon hasonló számot visel.
Interesting number style. However it was a common style on
MiG-21s at that time at Krasnodar.

Szu-17UM3 A függőleges vezérsík nyúlványa már szögletes.
Squared fin leading root, it`s a UM3.

Szu-17M2K A kamó az arab országokban használtra hasonlít.
Arabian style camouflage.

Ezen a gépen egy más stílusú szám van.
Another style number.

Szu-17M3 alacsony kontrasztú kétszínű kamóval.
Érdekes a csillogásmentesítő panel az orron szürke,
akárcsak a mozgó szárnyrész belépőéle.
Low contrasting two colored camo. Rare pale grey antiglare panel
and same color was on the leading edge of the movable wing part is
also of the same color.

A később megszokott állásszögadók ezen a típuson még nem
voltak meg.
The early types of MiG-21 do not have AOA sensors.


A létra és a vonóvilla alapfelszerelés.
The tow bar and the ladder are part of the basic equipment.

4 megjegyzés:

  1. Igaz ez egy festessel foglalkozo blog, de a Szuhojok megadott tipusvaltoyata hibas. Pedig valaha Te irtal errol cikket.
    Borz

    VálaszTörlés
  2. Ok. Az együlésesen a függőleges vezérsík nyúlványa már szögletes. Ez már egy M2K talán. A kétüléses f.vezérsík tetején az antenna burkolat még a Szu-17UM-re hasonlít, de a belépő töve már itt is szögeltes, de ez nem egy Szu-22UM3 (Sz-52 UM3K) hanem valami a kettő között. Szerinted?

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kíváncsi volnék, hogy te mikor tanultál ott. Én 86-87-ben koptattam a padot.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Ezek Békessy Gábor képei.

    Üdv.

    Levi

    VálaszTörlés